Dutch Ultras
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dutch Ultras

Forum about Dutch Ultras.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

foto posten

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1foto posten Empty foto posten ma dec 05, 2011 12:18 pm

jay-jay050

jay-jay050

ik heb nog een mooie foto die ik graag hier wil posten alleen geen idee hoe het moet en waar die onder moet

2foto posten Empty Re: foto posten di dec 06, 2011 3:40 am

Admin

Admin
Admin

Nou dat ligt er aan natuurlijk, dan heb ik het over waar die zou horen. In de sectie van Nederland hebben we erg veel topics dus ik ben er van overtuigd dat je een goed topic zal vinden. Een foto van bijvoorbeeld Olympiakos kan je het in de Buitenlandse sectie plaatsen in het topic Griekenland.

Foto's toevoegen doe je zo, neem de juiste link. De directe link dus die waarschijnlijk eindigt op .jpg. Je vind deze link door op de foto te gaan staan en de rechtermuisknop in te drukken, als je dan op Eigenschappen drukt dan krijg je de directe link te zien. Een andere manier is om de foto op te slaan en hem up te loaden op www.tinypic.com.

Zet de directe link tussen de code [img][ /img]. Zonder spatie tussen de [ en de /.

https://dutch-ultras.actieforum.com

3foto posten Empty Re: foto posten di dec 06, 2011 11:54 am

jay-jay050

jay-jay050

Admin schreef:Nou dat ligt er aan natuurlijk, dan heb ik het over waar die zou horen. In de sectie van Nederland hebben we erg veel topics dus ik ben er van overtuigd dat je een goed topic zal vinden. Een foto van bijvoorbeeld Olympiakos kan je het in de Buitenlandse sectie plaatsen in het topic Griekenland.

Foto's toevoegen doe je zo, neem de juiste link. De directe link dus die waarschijnlijk eindigt op .jpg. Je vind deze link door op de foto te gaan staan en de rechtermuisknop in te drukken, als je dan op Eigenschappen drukt dan krijg je de directe link te zien. Een andere manier is om de foto op te slaan en hem up te loaden op www.tinypic.com.

Zet de directe link tussen de code [img][ /img]. Zonder spatie tussen de [ en de /.




oke oke maar het heeft niet echt iets te maken met 1 bepaalde team het iets van algemeen:)

4foto posten Empty Re: foto posten wo dec 07, 2011 6:33 am

Admin

Admin
Admin

Dan plaats je hem in de chat!

https://dutch-ultras.actieforum.com

5foto posten Empty Re: foto posten vr dec 23, 2011 8:33 am

Ultras1312

Ultras1312

Om welke foto gaat het dan?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum