Dutch Ultras
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dutch Ultras

Forum about Dutch Ultras.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ongeregeldheden

+3
Ultras1312
FR1908
Admin
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty [b]FC Utrecht[/b] - FC Twente zo dec 04, 2011 8:30 am

FR1908

FR1908

Supportersrellen na wedstrijd FC Utrecht
De politie in Utrecht heeft flink in moeten grijpen bij supportersrellen na de wedstrijd van FC Utrecht tegen FC Twente. Daarbij werden ook waarschuwingsschoten gelost.

Supporters gooiden na de wedstrijd met stenen, ook naar agenten. Voor zover bekend raakte niemand gewond. De politie had extra mensen ingezet en vloog ook rond met een helikopter.

Utrecht-fans boos na gooien vuurwerk
Tijdens de door FC Twente met 6-2 gewonnen wedstrijd was het al erg onrustig in het stadion. Honderden fans van FC Utrecht probeerden de confrontatie met supporters van FC Twente te zoeken. De fans van FC Utrecht ontstaken in woede nadat aanhangers van FC Twente met vuurwerk hadden gegooid. De tussenstand zorgde ook voor enige frustratie.

Wedstrijd werd een kwartier onderbroken
Scheidsrechter Reinold Wiedemeijer besloot daarop na 65 minuten spelen de wedstrijd stil te leggen en beide ploegen naar de kleedkamer te sturen. De clubleiding van de thuisclub het niet meer veilig vond in de Galgenwaard en daar buiten. De wedstrijd werd na een onderbreking van zo'n kwartier weer hervat.

Leiding vroeg om stilleggen duel
"De vierde man staat in contact met de leiding van FC Utrecht. Omdat het ook onrustig was buiten het stadion vroeg de leiding ons van het veld te gaan", aldus Wiedemeijer. "Ze wilden het weer rustig krijgen", zo luidde de verklaring van de arbiter na het duel.


Ongeregeldheden - Pagina 2 14c8jo0

Ongeregeldheden - Pagina 2 Qzemc1

27Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden zo dec 04, 2011 12:15 pm

Ultras1312

Ultras1312

FR1908 schreef:
Ultras1312 schreef:
Admin schreef:
Ultras1312 schreef:Ik ga toch maar eens een keer naar Twente als die weer thuis spelen in Europees verband.
In Rotterdam gebeurd er geen reet meer.
Er speelt ook geen enkele club uit Rotterdam Europees op het moment...
Ook dan gebeurd er niet veel meer.
Gelul.
Waarom is er dan in de laatste paar jaar dat Feyenoord Europees speelde nooit contact gezocht met Lech Poznan? Of Wisla Krakow?
Die liepen gewoon vrij rond bij Zuidplein.

28Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden zo dec 04, 2011 2:09 pm

Admin

Admin
Admin

Ultras1312 schreef:
FR1908 schreef:
Ultras1312 schreef:
Admin schreef:
Ultras1312 schreef:Ik ga toch maar eens een keer naar Twente als die weer thuis spelen in Europees verband.
In Rotterdam gebeurd er geen reet meer.
Er speelt ook geen enkele club uit Rotterdam Europees op het moment...
Ook dan gebeurd er niet veel meer.
Gelul.
Waarom is er dan in de laatste paar jaar dat Feyenoord Europees speelde nooit contact gezocht met Lech Poznan? Of Wisla Krakow?
Die liepen gewoon vrij rond bij Zuidplein.
Wisla Krakow werd met een show in Ahoy vermaakt een paar jaar terug. En zouden daarna met politiebegeleiding naar De Kuip worden vervoerd. Als die los op Zuidplein zouden lopen dan zouden dat waarschijnlijk gewoon Poolse arbeiders zijn geweest die in Nederland werken. Die krijgen namelijk van de harde kernen nooit kaarten voor zulke wedstrijd. Dit was bijvoorbeeld ook het geval tegen Lech Poznan, toen er aardig wat klappen vielen op de tribunes tussen Polen en Feyenoorders. Verdwaalde Polen die geen kaarten kregen voor het uitvak. Daarnaast was er wel een confrontatie in het centrum tussen wat Polen en Feyenoorders met paraplu's. Plus dat er nog een tram is stil gezet door de ME toen Feyenoorders de aanval wouden inzetten op diezelfde tram. En om nog even op jou 'contact' verhaal terug te komen. Je hoeft geen contact te hebben om een confro te hebben. Zie Feyenoord in Basel, Nancy en Göteborg. Of waren dat ook van die situaties waar volgens jou 'niet veel' gebeurde?

https://dutch-ultras.actieforum.com

29Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden di dec 06, 2011 1:42 pm

Ultras1312

Ultras1312

Wisla werd met en show vermaakt in Ahoy? Haha, vandaar dat Zuidplein vol stond met Wisla aanhangers en dat waren echt geen arbeiders, geloof me.

Tegen Lech konden ze afspreken maar daar gingen ze niet op in omdat ze hoorde dat Lech met knuppels was en met een aardig grote groep.

Tegen Lech zijn die Polen nooit in de tram geweest, minder naar Sophie kijken.

Tegen Basel was het de stad slopen, tegen Nancy begon het tegen jongeren uit Nancy (voornamelijk moslim jongeren) en tegen Kalmar werd Feyenoord aangevallen in een café door Gotenborg. Ze gingen pas in de aanval toen de politie ariveerde. Een aantal storte zich nog in de slachtoffer rol na die aanval van Gotenborg.

30Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden di dec 06, 2011 9:07 pm

FR1908

FR1908

Ultras1312 schreef:Wisla werd met en show vermaakt in Ahoy? Haha, vandaar dat Zuidplein vol stond met Wisla aanhangers en dat waren echt geen arbeiders, geloof me.

Tegen Lech konden ze afspreken maar daar gingen ze niet op in omdat ze hoorde dat Lech met knuppels was en met een aardig grote groep.

Tegen Lech zijn die Polen nooit in de tram geweest, minder naar Sophie kijken.

Tegen Basel was het de stad slopen, tegen Nancy begon het tegen jongeren uit Nancy (voornamelijk moslim jongeren) en tegen Kalmar werd Feyenoord aangevallen in een café door Gotenborg. Ze gingen pas in de aanval toen de politie ariveerde. Een aantal storte zich nog in de slachtoffer rol na die aanval van Gotenborg.

Jij was er allemaal bij? En anders niet zo jankstralen joh. Doe anders zelf wat? Of doen we daar niet aan? zeiken op een forumpje kunnen we allemaal. En als je zo graag naar twente wilt, dan raadt ik je aan dat vooral lekker te doen. Pleurt op.

31Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 5:20 am

Ultras1312

Ultras1312

FR1908 schreef:
Ultras1312 schreef:Wisla werd met en show vermaakt in Ahoy? Haha, vandaar dat Zuidplein vol stond met Wisla aanhangers en dat waren echt geen arbeiders, geloof me.

Tegen Lech konden ze afspreken maar daar gingen ze niet op in omdat ze hoorde dat Lech met knuppels was en met een aardig grote groep.

Tegen Lech zijn die Polen nooit in de tram geweest, minder naar Sophie kijken.

Tegen Basel was het de stad slopen, tegen Nancy begon het tegen jongeren uit Nancy (voornamelijk moslim jongeren) en tegen Kalmar werd Feyenoord aangevallen in een café door Gotenborg. Ze gingen pas in de aanval toen de politie ariveerde. Een aantal storte zich nog in de slachtoffer rol na die aanval van Gotenborg.

Jij was er allemaal bij? En anders niet zo jankstralen joh. Doe anders zelf wat? Of doen we daar niet aan? zeiken op een forumpje kunnen we allemaal. En als je zo graag naar twente wilt, dan raadt ik je aan dat vooral lekker te doen. Pleurt op.
De waarheid is hard hé!
Hahaha. Pleur lekker zelf een eind op. Ik bepaal helemaal zelf naar welke club/clubs ik ga. Zit er zelfs aan te denken om naar Ajax te gaan, jullie grote rivaal. Weet zeker dat ze daar wel actie ondernemen.
En ik weet waar ik over praat.

32Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 6:16 am

FR1908

FR1908

Jij bent niet eens van Feyenoord joh gek

33Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 6:35 am

Admin

Admin
Admin

Nee, hij heeft gelijk. Van de 45.000 supporters in een stadion is er vast geen enkele die klaar is voor een gevecht. Rolling Eyes

Hou je iedereen wel even op de hoogte van de gebeurtenissen in Amsterdam of zit je nog niet in de trein?

https://dutch-ultras.actieforum.com

34Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 7:27 am

...

...

Wel kut dat je nu niet weet wie iedereen is Razz Op de Hyves zag je gewoon de namen enz...

35Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 10:35 am

FR1908

FR1908

Hey Ultras1312, jij moet het ongelofelijk naar je zin hebben in amsterdam!

36Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden wo dec 07, 2011 3:39 pm

Ultras1312

Ultras1312

Ik ga alleen als ze winnen Cool
En als ze eerste staan.

37Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden zo dec 11, 2011 9:13 am

ultra043

ultra043

ULTRAS410 schreef:lyon-ajax


welke kant is ajax?

38Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden zo dec 11, 2011 4:16 pm

Ultras1312

Ultras1312

ultra043 schreef:
ULTRAS410 schreef:lyon-ajax


welke kant is ajax?
Volgens mij staan die op een gegeven moment tegen de muur. Hoorde namelijk van MIJN AJAX VRIENDEN (die FR nogwat denkt dat ik niet van Feyenoord bent maar voor Ajax) dat zij zwaar in de minderheid waren tegen Lyon.

39Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden zo dec 11, 2011 4:17 pm

Ultras1312

Ultras1312

FR1908 schreef:Jij bent niet eens van Feyenoord joh gek
Nee, stiekem ben ik voor Ajax. Maar niet doorvertellen he Razz

40Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden ma dec 12, 2011 7:02 am

Admin

Admin
Admin

ultra043 schreef:
ULTRAS410 schreef:lyon-ajax


welke kant is ajax?
Ajax is rechts, Lyon is links.

https://dutch-ultras.actieforum.com

41Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden ma dec 12, 2011 9:30 am

FR1908

FR1908

Ultras1312 schreef:
FR1908 schreef:Jij bent niet eens van Feyenoord joh gek
Nee, stiekem ben ik voor Ajax. Maar niet doorvertellen he Razz
Ga jij eens gewoon lekker snel je clubcard oppoetsen ofzo. bounce

42Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden ma dec 12, 2011 10:56 am

superjoden

superjoden

Admin schreef:
ultra043 schreef:
ULTRAS410 schreef:lyon-ajax


welke kant is ajax?
Ajax is rechts, Lyon is links.
nee volgens mij is ajax de groep die links komt aangelopen en lyon rechts in het cafe. Dit filmpje geeft misschien een vertekend beeld, omdat het stopt op een gunstig moment voor de fransen, want later is lyon met veel grotere groep en moeten ze rennen.

43Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden ma dec 12, 2011 1:27 pm

Ultras1312

Ultras1312

superjoden schreef:
Admin schreef:
ultra043 schreef:
ULTRAS410 schreef:lyon-ajax


welke kant is ajax?
Ajax is rechts, Lyon is links.
nee volgens mij is ajax de groep die links komt aangelopen en lyon rechts in het cafe. Dit filmpje geeft misschien een vertekend beeld, omdat het stopt op een gunstig moment voor de fransen, want later is lyon met veel grotere groep en moeten ze rennen.
Nu nog een wedstrijd tegen PSG en jullie hebben alle grote clubs in Frankrijk gehad (Y)
Ow wacht, ik zeg 'jullie'. Dat moet eigenlijk 'wij' zijn, want ik ben ook voor Ajax Cool

44Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden vr dec 16, 2011 11:10 am

Admin

Admin
Admin

@ Ultras1312

Ongeregeldheden - Pagina 2 Feyenoord_-_wisla_k_100148a

Ongeregeldheden - Pagina 2 Feyenoord_-_wisla_k_100149a

Ongeregeldheden - Pagina 2 Feyenoord_-_wisla_k_100150a

https://dutch-ultras.actieforum.com

45Ongeregeldheden - Pagina 2 Empty Re: Ongeregeldheden vr dec 16, 2011 11:21 am

Ultras1312

Ultras1312

Ik zie het verschil tussen een supporter van Wisla, met sjaal en muts, en een gewone Pool wel hoor.
En ik was niet alleen op Zuidplein, was met mensen uit m'n buurtje (geen Feyenoorders)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum